Tuben og mig

Tuben og mig

fredag 14. mai 2010

Maison Touareg og The Blue Posts

Tanting og fjasing i Soho er en god ting etter en times fjomsing på London Transport Museum. Eg har en kraftig fasinasjon for transportering og begynner å mistenke at eg var et tog i mitt forrige liv. Eller minst en liten trekkhund... Iafall, Soho. Ektemann+meg hadde lunsj/middag på en marokkansk plass i Greek Street. Vi har en lei tendens til å være noe overivrig på bestillingen og ende opp med i overkant mye mat. Jaja. Forrett var brød med hummus og grillet lam. En finfin kombinasjon. Kan man bli lei av hummus? Casablanca-ølen var en ganske så førnøyelig pils. En grunn til å spise marokkansk oftere. Ektemannen var henrykt for grillen mens fruen var noe mindre begeistret for en vegetarrett som tross i mye rart og gøyt oppi smakte litt kjedalig.


Etter litt mer tøys i kvartalet måtte vi såklart inn på en pub. Klassisk hesteskopub med røde mjuke sofaer og heftige gardiner omkring potteplanter i flengevis. Legg merke til de staselige tallerkenene øverst på veggen; -alle prydet med hver sin britiske fuggel. Staspub!






2 kommentarer:

  1. Det var meg som sa MJAFF! For en herlig og snop-aktig blogg du har laget, jeg er fan. Kjenner jeg får lyst til å ta med meg maven min over og være med på moroa! Savner deg, knos. Helene

    SvarSlett